۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶

مزار شهدای شوط با حضور وزیر کشاورزی گلباران شد

مزار شهدای شوط با حضور وزیر کشاورزی گلباران شد

ارومیه - خبرگزاری مهر: مزار شهدای شهرستان شوط با حضور صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی، رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و جمعی از مدیران جهادکشاورزی شهرستانها غبارروبی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در جریان دور چهارم سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی در سفر به شهرستان شوط با حضور در مزار شهدا، ضمن ادای احترام به ارواح پاک شهیدان با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به همراه مسئولان جهاد کشاورزی شهرستانهای آذربایجان غربی با نثار فاتحه و شاخه گل، با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا و امام راحل (ره) تجدید پیمان کردند.

افتتاح بیمارستان 42 تختوابی و سد خاکی "اینجه قدیم" این شهرستان از برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در قالب دور چهارم سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی در شرستان شوط و حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان است.

 بیمارستان 42 تختخوابی شهدا از طرح های مهر ماندگار شوط با 50 میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز شده، سد خاکی " اینجه قدیم " نیز با 30 میلیارد ریال اعتبار، برای تنظیم و کنترل سیلاب ها و آب های بهنگام احداث شده که با بهره برداری از این طرح افزون بر 150 هکتار از زمین های دیمی منطقه به آبی تبدیل می شود.

شهرک صنعتی شوط ، پروژه آبرسانی شهر شوط از طریق شهرستان ماکو، احداث هنرستان 10 کلاسه فنی حرفه ای ، سالن چند منظوره مدیریت بحران و تاسیس اداره تعاون از جمله مصوبات سفرهای سه گانه رئیس جمهور در شهرستان شوط بوده که به غیر از اداره تعاون بقیه پروژه ها به بهره برداری رسیده یا درحال اتمام هستند.

همچنین در راستای سه دور سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی 70 پروژه در بخش کشاورزی به تصویب رسیده بود که از این تعداد 30 طرح محقق شده و 26 طرح در دست اجراست، این طرح ها در حوزه های آبیاری تحت فشار، شبکه آبیاری زهکشی، احداث تونلهای ضد عفونی، توسعه صنایع تبدیلی، توسعه و تکمیل مکانیزاسیون کشاورزی، آبخیزداری، تکمیل سد خاکی بیگ کندی، احداث شبکه ابیاری دشت قره باغ و ... است.

کد خبر 2047433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha